Innovation – Projektudvikling – Fundraising

Innovation · Projektudvikling · Fundraising

Hvor ofte har man ikke hørt ”Det er en knaldgod idé, – det skal jeg gøre, når jeg får tid til det”. Problemet er bare alt for ofte, at man ikke får den tid.

Innovation er nødvendig for at du kan skabe forandringer, og forandringer skal der til for at du kan flytte din forretning. Innovation og projektudvikling skal sættes i system, så det får lige så stor opmærksomhed som almindelig drift.

Om det er datadreven innovation, kreative hjerners pludselige indskydelser eller fejl, der viser sig, at kunne bruges til produktudvikling eller noget helt andet er ikke afgørende. Det afgørende er, at man har en fokuseret tilgang, evner at gribe ”guldkornene” og skaber plads til det i hverdagen.

I min optik er innovation og projektudvikling ét af de første step i forhold til at kunne udvikle din organisation, forening eller dit projekt, og det kræver et strategisk fokus for at du kan indfri det potentiale, der ligger i din ide.

I samarbejde med mig vil I kunne få etableret en strategi for innovation– og projektudvikling. Jeg kan bidrage til at modne jeres ideer, etablere dem i projekter, og er der behov for det kan jeg også hjælpe jer med fundraising, eller at finde frem til de rette puljer, hvor der kan findes en medfinansiering.

Jeg har speciale i:

Strategi for innovation og projekter i små og mellemstore virksomheder

Indfrielse af foreninger og organisationers opgaver og formål

Udvikling af projekter til fritid og kulturelle formål

Senest i samarbejde med

Du tager den første kontakt

Indtil da… et par gode råd!


  • Lav en specifik strategi for innovation og projektudvikling, som en del af din virksomhedsstrategi og dit formål, og kobl dem til eksempelvis de relevante verdensmål, så det bliver til en del af dit brand, til gavn for, dine ansatte, din organisation og dine kunder.

  • Mange gode ideer eller produkter opstår ved en fejl, så lad din organisation fejle, skab plads til legen og eksperimenterne – det kan være, at det er dem du skal leve af i morgen
  • Brug din organisation. De gode ideer findes flere steder, så skab en kultur for, at de kan komme frem.
  • Giv gerne belønning for gode ideer, sammensæt et panel, der arbejder med det
  • Lav en synlig pipeline af ideer – det smitter