Hvis I som virksomhed ønsker at ændre på jeres arbejdskultur, hvor der er øget trivsel blandt medarbejderne eller i vil være bedre til at samarbejde og effektivt levere i forhold til strategien, vil en kulturanalyse give det bedste fundament for ændringer
En god kultur øger effektiviteten og samarbejdet, både i hverdagen og når virksomheden f.eks. står over for et generationsskifte eller forandringer f.eks. ved implementering af ny teknologi eller strategi.
Som bonus giver en god arbejdskultur medarbejderne en større ejerskabsfølelse for virksomheden og en større ansvarsfølelse for deres egne opgaver. Alt sammen er det med til at tiltrække og fastholde de gode kompetencer i virksomheden og skabe grobund for øget vækst.
Med den rette implementering har vi set forbedringer af bundlinjen på helt op til 47%.
En kulturanalyse resulterer i en handleplan, der kan opdeles i forskellige trin. Og vi kan sammensætte et forløb, der er skræddersyet til jeres aktuelle behov. Har I behov for det, hjælper vi jer med implementering.